Promovare online prin parteneri web - backlink cu verificare

Proiect pentru schimb de link-uri.

Parteneri de baclinik: Creare site primarie si consiliu local Oferta realizare site scoala gimnaziala si primarie

1. Asigurați-vă că linkul dvs. adaugă valoare pentru cititori.

Ce funcție servește linkul tău?

Cele mai bune link-uri există pentru a oferi valoare suplimentară cititorilor.

Există multe abordări posibile aici, dar veți avea nevoie de una bună dacă doriți ca linkul dvs. să aibă succes.

De exemplu, linkul dvs. poate servi ca material de lectură suplimentar pe un subiect sau poate servi ca citare pentru a susține faptele pe care le raportați.

De asemenea, ar putea oferi resurse în conformitate cu ceea ce caută un cititor sau chiar să adauge un element umoristic articolului.

Dacă un cititor este fericit să vadă acest link, este un link bun pentru campania dvs.

2. Asigurați-vă că conținutul dvs. este relevant.

„Relevanța” se aplică în două contexte aici și ambele sunt importante.

  1. postarea dvs. pe blogul invitaților sau conținutul din afara site-ului trebuie să fie relevantă pentru editor și pentru publicul care o citește; dacă pare deplasat, fie nu va fi acceptat, fie nu va fi citit.
  2. pagina web pe care o conectați trebuie să fie relevantă pentru articolul care conține linkul.

Există un spațiu de mișcare aici, dar dacă subiectul dvs. este prea departe de bază și nu este inclus pe un site relevant pentru site-ul dvs., aceasta va slăbi calitatea linkului dvs.

3. Pune link-ul la începutul articolului.

Există unele dovezi care sugerează că, cu cât linkul dvs. este mai sus într-o pagină, cu atât va trece mai multă autoritate .

Linkurile din antet sau de la începutul corpului vor fi mult mai valoroase decât linkurile dintr-o bară laterală sau din subsol.

Dacă puteți, încercați să obțineți linkul cât mai sus posibil deasupra pliului.

Acest lucru este, de asemenea, benefic pentru generarea de trafic de recomandare; linkurile timpurii tind să atragă mai multă atenție, crescând vizibilitatea mărcii dvs., precum și numărul total de clicuri.

4. Nu include niciodată mai mult de un link către site-ul tău într-un articol.

Deși este posibil să includeți mai multe link-uri relevante din punct de vedere contextual către domeniul dvs. în corpul unui singur articol, acest lucru este nerecomandabil ca strategie.

Dacă conectați la dvs. de mai multe ori, fiecare link ulterioar va transmite mai puțină autoritate site-ului dvs., iar dacă conectați prea mult, veți semnala suspiciunile atât ale editorului dvs., cât și ale algoritmului de căutare Google.

Concentrați-vă pe crearea unei legături puternice și relevante către domeniul dvs. și nu ezitați să includeți linkuri către alte domenii.

5. Includeți text ancora descriptiv.

Textul de ancorare se referă la secțiunea de text din articolul dvs. care „găzduiește” linkul pe care îl construiți (deseori evidențiat cu albastru).

În primele zile ale SEO, cea mai bună strategie a fost să folosești textul ancora care se potrivea exact cu cuvintele cheie și fraze țintă.

Cu toate acestea, a face acest lucru acum este contraproductiv, atât pentru că cuvintele cheie sunt mai puțin relevante (mulțumită actualizărilor căutării semantice ale Google), cât și pentru că utilizarea excesivă a cuvintelor cheie în textul de ancorare poate dăuna campaniei.

Totuși, textul pe care îl utilizați pentru ancorele dvs. de link este un aspect important.

În zilele noastre, cea mai bună strategie este să includeți ancore care descriu în mod eficient conținutul pe care îl conectați, cu o frază care se îmbină în mod natural cu restul articolului dvs.

6. Evitați umplerea cuvintelor cheie

În această notă, asigurați-vă că nu sunteți umplut cu cuvinte cheie.

Ca regulă generală, dacă începeți cu o idee fermă a textului ancoră de potrivire exactă pe care o doriți, veți ajunge la o frază nefirească.

Simțiți-vă liber să veniți cu o expresie adiacentă cuvintelor cheie țintă sau în context pe subiect, dar prioritatea dvs. principală ar trebui să fie utilizarea textului în ancorele dvs. de link care are sens.

7. Includeți linkuri către alte surse de înaltă calitate.

Dacă doriți ca linkul dvs. să rămână (și să fie bine primit de către cititorii dvs.), este în interesul dvs. să includeți link-uri către alte domenii de înaltă calitate în corpul articolului dvs.

Acest lucru va face ca marca dvs. să pară mai autoritară în context și, poate mai important, va crește probabilitatea ca alte persoane să facă linkuri direct la site-ul dvs. dacă și atunci când cercetează subiectul pe care îl acoperă postările dvs. de blog. Cu alte cuvinte, este un truc util pentru a atrage mai multă atenție din partea cercetătorilor și scriitorilor de pe web.

a